Smluvní podmínky

Není-li tričko skladem, začnu jej malovat až po zaplacení 80 % celkové ceny.
Dodáte-li si vlastní tričko, snižuje se Vám cena o 100 Kč, u dětských triček o 80 Kč.
Nenošená a nepoškozená trička je možné vrátit do 30-ti dnů od dodání zboží. Peníze obratem pošlu zpět na účet.

Dodání zboží

Českou poštou

• Zboží je doručeno přímo na adresu zákazníka, v případě nepřítomnosti adresáta zanechá pracovník české pošty lístek s kontaktními informacemi na pobočku české pošty kde je zásilka uložena. V tomto případě si musí domluvit zákazník termín doručení zásilky, popřípadě si může zboží sám vyzvednout. Vyexpedované zásilky můžete sledovat v on-line rozhraní www.ceskaposta.cz

Osobní odběr

• Zboží si můžete vyzvednout přímo v Bílovicích nad Svitavou, nebo je osobně dovezu po Brně.

Poštovné

Česká republika

• Při objednávce po celém území nad 2000 Kč neplatíte poštovné.
• U objednávky do 1999 CZK účtuji poštovné 90 Kč.

• Poštovné neplatíte ani v případě, že budete chtít zboží zaslat po částech (např. nepůjde-li všecho zboží vyrobit ve stejné době)

Slovensko

• Při objednávce na Slovensko nad 100 EUR neplatíte poštovné.
• U objednávky do 99 EUR účtuji poštovné 10 EUR.

Způsoby platby

Platba při převzetí zboží (dobírka)

• ČR: částku platíte přepravci v CZK
• SR: částku platíte přepravci v EUR

Platba předem

• Částku zašlete bankovním převodem nebo zaplatíte hotově přímo mně. Zboží Vám bude doručeno (pokud je zboží a skladě) po zaplacení celé částky.
• Pro české zákazníky vystavím doklad v CZK
• Pro slovenské zákazníky vystavím doklad v EUR

Bankovní spojení pro platby v CZK v ČR 2900266989 / 2010
Bankovní spojení pro platby v EUR v SR 2900266989 / 8330

 

Reklamace

Záruku na zboží je 3 roky. Záruka se vztahuje na malbu na tričku. Poškozenou malbu opravím, poštovné v tomto případě je v mé režii.
Ukáže-li se, že tričko mělo výrobní vadu, na kterou jsem při malování nepřišla, nemohu jej již reklamovat. Tím, že jej savuji a pomaluji, o záruku bohužel přijde. Záruční lhůta začíná běžet od vystavení faktury nebo prodejky nebo ode dne dodání zboží, podle toho, co nastalo později.

Jak reklamovat zboží

Napište mi nebo zavolejte, domluvíme se. Na opravu malby potřebuji minimálně týden, nejvíce však měsíc.

Poškození vzniklé při přepravě:

K poškození při přepravě dochází výjmečně. Vždy po převzetí zásilky pečlivě zkontrolujte, zda-li nedošlo k poškození zboží. Důležité je nahlásit poškození včas. Kontaktujte mne nejpozději do 3-pracovních dnů ode dne převzetí zásilky od dopravce. V případě reklamace zachovejte i obal, ve kterém jste zásilku obdrželi. Při nedodržení těchto podmínek nemůžu nést odpovědnost za poškozený obsah zásilky. Po sepsání zápisu o škodě s přepravní společností (je třeba se sejít osobně) Vám vyrobím nový nepoškozený kus.